Naslovnica Home

O nama

 

Istorija firme

Još od 1997. Bony uspješno gasi žeđ miliona potrošača na domaćem i stranom tržištu. Te davne godine, 22. septembra, tvornica bezalkoholnih pića i voćnih sokova Bony, počela je s proizvodnjom sirupa. Od 1998. počinje proizvodnja gaziranih, a od 2000. i bistrih sokova. Izvoz u Hrvatsku počinje 2001.
Kvalitet je došao do izražaja, pa je 2005. počeo i izvoz voćnih sirupa za Sloveniju. Nakon toga je počeo i izvoz raznih proizvoda tvornice Bony, pod raznim robnim markama, u sve više zemalja svijeta, da bi danas taj broj narastao na 11 zemalja, većinom evropskih.

Poslovna ideja, misija i vizija

Proizvodnja kvalitetnih bezalkoholnih pića uz poštovanje najviših standarda Evropske unije, po cijenama prihvatljivim potrošaču u Bosni i Hercegovini, poslovna je ideja na kojoj je izgrađena firma Bony.

Bony je tu da zadovolji potrebe svojih potrošača, ali i da svojim radnicima omogući rad u sigurnoj i ugodnoj radnoj atmosferi, uz poštovanje radnog prava i pošten odnos prema radu.

Vizija koja vodi Bony ka ostvarenju poslovnih ciljeva je stalno inoviranje proizvoda i samog proizvodnog procesa.

Osnovni principi poslovanja su:

Dugoročno razmišljanje – Bony je nastao da bi ostao na tržištu zauvijek, odnosno dok god postoji potreba za kvalitetnim bezalkoholnim pićima i voćnim sokovima po prihvatljivim cijenama. Zato se neprekidno ulaže u unaprijeđenje proizvodnje i razvoj novih proizvoda.

Poštovanje i pošten odnos prema potrošaču – Da bi se opstalo na tržištu potrebno je osvojiti povjerenje potrošača, a to je moguće samo ako se potrošač poštuje kao ličnost i kao kupac. Zato su vrata tvornice uvijek otvorena svima koji žele vidjeti kako se proizvode njihova omiljena bezalkoholna pića.

Kvalitet i sigurnost kao temelji poslovne politike – Bony u proizvodnji koristi isključivo sirovine čija je upotreba dozvoljena u Evropskoj uniji, a dobar dio ih i uvozi upravo iz Evropske unije. Novoizgrađeni moderan pogon sa automatiziranim procesom proizvodnje osigurava vrhunsku higijenu proizvoda koji izlaze iz tvornice, a još od 2006. godine u potpunosti je izbjegnut direktni kontakt čovjeka sa proizvodom u fazi proizvodnje.
Kvalitet svih ulaznih sirovina i gotovih proizvoda koji izlaze iz proizvodnje neprekidno nadgleda vlastiti tehnološki laboratorij, kao i ovlašteni vanjski laboratoriji, tako da je kvalitet Bony proizvoda konstantan.

.

 

Organizacija

Budući da proizvodnja već godinama raste, proširuju se i tržišta. Zato Bony osim tvornice i sjedišta frime u Tuzli, djeluje još i preko poslovnica u Banjaluci i Sanskom Mostu, a radi izvoza u Evropsku uniju, pokrenuta je i vlastita firma Bony sokovi, sa sjedištem u Zagrebu.

Sirovine za proizvodnju, kojih nema u BiH, uvoze se iz Evropske unije. Voćne kaše i koncentrati se najviše uvoze iz Južne Amerike i Afrike.

Tvornica Bony leži na prirodnim izvorima kristalno čiste vode koji se nalaze na dubini od 148 metara. Zahvaljujući tome, pića proizvedena u ovoj tvornici imaju poseban okus koji je drugim proizvođačima teško dostići.

Bony je za trgovinu pouzdan partner. Veliki kapacitet novoizgrađenog proizvodnog pogona, kao i prostrano skladište, koje omogućava stvaranje velikih sigurnosnih zaliha gotovih proizvoda, osiguravaju neprekidne isporuke i tokom najvećih ljetnih vrućina.

Certifikati

U skladu sa gore navedenim principima Bony je usvojio najviše međunarodne standarde u vođenju procesa proizvodnje: ISO 9001:2008 i HACCP.

Standard ISO 9001:2008 potvrda je da se od ulaska sirovina u tvornicu do izlaska gotovog proizvoda poštuju radne procedure koje osiguravaju da kvalitet proizvoda bude na nivou najvećih evropskih i svjetskih proizvođača, da se poštuju pravila o zaštiti okoline i da se ostvaruje maksimalna ekonomičnost, što na kraju dovodi do manjih proizvodnih troškova i nižih cijena proizvoda na tržištu. U tome je dio tajne vrlo povoljne cijene Bony proizvoda.

Standard HACCP odnosi se na održavanje najvišeg mogućeg nivoa higijene u proizvodnji, čime se osigurava potpuna zdravstveno-bakteriološka ispravnost proizvoda.

20 godina – O nama